Nyvaken...

Onsdag: Anime maraton.

Blä, planen för idag var att titta på zombie loan.
Istället så däckade jag åh vaknade nyss...

Antar att nätterna av att vakna konstant för att skåningen hosta som in i helvete försökt kompensera.
Men nåja, posetivt tänkande...
Imorrn får jag nya kläder...

Ser fram emot det som fan. :)

Troligen lallar jag in till stan lite först,
Sen åker till den nya gallerian och kollar runt lite först.
Så att jag vet vad som finns och inte finns,
kanske provar lite shit...
Mest för att det är kul...

Sen blir det ju att träffa mina föräldrar...
Och se vad för saker jag faktiskt får...

Men nu ska jag försöka äta nått...
Ciao// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0