Nya Kläder!!!

Bilder kanske dyker upp sen,
men som ni tidigare såg i min planering blev det införskaffande av kläder igår.

Dock smått LOL då vi först planerade att lalla runt i den nya gallerian i liljeholmen som öppnade då.
Men efter kanske 10 minuters tittande i affärer så skrek dem i högtalarna om att det brann i  lokalen och att alla skulle utrymma stället.
Lagom kul.

Blev buss till hägersten för att hämta bilden och sedan dra till kungenskurva,
Med bil... :)

Kollade runt lite,
hittade 2 par as nice byxor :) <3
En långärmad svart basic tröja,
En mörk grön stickad tröja,
en halsduk och en mössa :)

Jag var sjukt nöjd.
Sen blev det tillbaka till hägersten,
Käka plommonspäckad fläskkarré!
Det är sjukt gott!!!!
:)

Plockade med mig lite mer saker hemmifrån.
Bland annat vinterkängor, stickade sockor, pyjamas byxor.
:)

Var väldigt nöjd!
Snackade även om allmänna saker med dem,
och det var denna gång inte så spänt som det kändes förra gången.

Sen fick jag skjuts hem :)

It's Nice!!!!!

Sen har vi fotat lite bilder på nya kläderna... :)

Ska lägga över bilderna strax.
Bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0