Kläder

Sjukt glad förtillfället :)

Tränat, duschat och druckit kaffe.
Så nu mår jag toppen.

Dessutom fick jag veta för en stund sen att jag ska träffa mina föräldrar på torsdag.
För att köpa en massa nya kläder till mig :)
Kommer få min gammla vinterjacka lagad,
Och dessutom är jag sågott som helt frisk nu.

Sjukt nöjd :)

Imorrn lär det bli anime maraton om det inte blir under natten...
Beror väl på fall vi blir trötta eller inte.

Men insett att jag tillfälligt alla fall blivit smått beroende av träningen...
Vilket inte egentligen är en negativ sak.
Det innebär att jag kommer ihåg den.
Men problemet var väl att jag mådde psykiskt piss när jag inte hade tränat...
Ooh well.. betyder att jag har ett enkelt sett att lösa det.


Men nu ska jag göra nått vettigt.
Bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0