Kallt!

Okej, gårdagen var majoritet bra,
men inte rakt igenom.

Började med att vi åkte in till stan, lallade iväg till C.U.M. Clubwear,
Kollade på snygga kläder,
insåg att jag behöver typ 2000 kr till kläder... :/
bara för att en sak jag kollat på i 3 år kosta ca 1300 kr och vill kunna ha några snygga byxor också...

Får se hur det blir med det. December i guess...
För då lär jag ha pengar...

Efter det skulle jag egentligen till stadium, men fastnade i nån random diskution.
Hamnade på plattan,
Massa folk var as pissed på en random irriterande brud.
LOL

Lallade runt och snackade med folk om allt och inget, köpte bröd och potatis sallad.
Food!

Sen blev det att dra mot krogen, där vi skulle fira en polare.
Men när vi va nästan framme hade bråket med den random bruden urartat.
Så va tvungen att åka tillbaka och kolla hur det var med folk.

Och efter det tillbaka till krogen, köpa öl, vara glad...
Hade skit kul majoriteten av tiden.
Fått ännu mer bekräftat att jag faktiskt naturligt tas som snubbe av dem flesta.
Folk blir chockade när dem hör om deffekten...

Blev sjukt nöjd med detta.

Massa bra musik, söta/snygga tjejer, öl...
What more do you need? :)

Hahaha, sedan spelades en låt som väckte ett ganska otrevligt gammalt minne...
Så satt väl åh tänkte ett tag,
Inget att oroa sig för egentligen.

Och tankarna slutade,
sedan stängde stället.

Mindre kul,
Spö regnade, Blåste som in i helvete och var iskallt.

Efter som klockan var lite efter 3 på natten så fick vi gå från krogen vid rådmansgatan,
till nattbussen vid centralen.
Inte okej.

När vi kom till bussen insåg vi att vi precis missat den, med 4 minuter.
Nästa gick inte förns 56 minuter senare...
Vädret var lika jävligt hela tiden,
Tappade känseln i ben och armar,
Kom på bussen genomblöt, stapplandes efter som benen inte funkade som dem skulle.

Väl framme så hade regnet avtagit,
så man kunde stappla hem,
spendera typ en timme i duschen med VARMT vatten,
för att få tillbaka känsel och funktion i olika kroppsdelar.

Sedan la man sig åh sov, inlindad i massa varma saker.
Nu när jag vaknat är jag fortfarande iskall dock.
Troligen lyckats sänka kärntempraturen...
Vilket betyder några dygn av konstant frysande.
Ännu roligare är väl att alla kläderna är genomblöta,
och jag måste möta folk... :/

Får försöka torka kläderna...
Men nu ska jag göra nån slags frukost...
Bye!// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0