Internet !? :)

Nu har jag fått mitt internet att fungera lite bättre,
så nu lär jag kunna terorisera internet med vanlig mängd inlägg igen.
Btw så är detta det 130e inlägget ^^

I övrigt så festade jag igår...
Det var sjukt nice :)

Även fast vi hade för lite alkohol.
Men nice diskutioner, natt promenad, cigg, coca cola.
Och Kaffe!
x3

Insett att saker blivit mycket naturligare och självklarare den senaste tiden.
Även min egen syn på mig själv och min kropp utvecklats.
Då jag faktiskt insett att jag har helt okej förutsättningar för att faktiskt bli lyckad när allt är klart.
Att det inte bara kommer se skumt ut.
Blivit mycket säkrare i mig själv dessutom,
Då alla accepterar mig som kille.
Nya personer jag träffar verkar inte äns uppfatta att jag inte är född rätt.
Vilket är sjukt nice!
Och att alla i min omgivning ansträngt sig för att lära sig att säga han och Rikard.

:)

Visst, allt går inte så fort som jag önskar, jag väntar fortfarande på att få kontakt med psyk.
Men det sker konstant små steg i rätt riktning.

Och mitt humör, min självsäkerhet och mitt allmänna välmående går uppåt :)

Detta är sjukt nice!


Och om min värld fortsätter vara såhär epic,
då kommer jag inte äns ha direkta problem att ta mig igenom dem kommande åren.

Ser lovande ut.
Jag hoppas verkligen att allt går som jag vill.

bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0