Ideal...

Funderat en hel del över samhällets olika ideal.
Framförallt dem rent ytliga.

En sak jag helt klart inte håller med om är att tjejer ska vara vandrande skellet.
Tack så mycket, men vandrande skellet hör hemma i tv/data-spel eller filmer.
Snyggt är väl en någorlunda normalbyggd tjej,
Med naturliga bröst (Mysigare kuddar än silicon!),
lite höfter (inte rak linje, inte flodhäst, utan ungefär som dem flesta),
och en stor portion självsäkerhet.
För det är helt klart det bästa man kan göra med sitt utseende,
Våga ta plats och att tycka att man har utseendet för det.
Det syns igenom hur man mår!
Särkilt det mentala.

Som kille ska man enligt idealet ha mycket muskler,
Vara lång...
jag är otränad och 174 cm lång.
Dessutom ska ju killar inte ha tjej kroppar...
Så jag failar nog idealen,
Men dem flesta tycker om en ändå...
Så varför bryr man sig så mycket?

I will never fucking get it!


Trivs med mig själv.
Så gott som...
Är väl lite sur på mig själv att jag är så pass lat,
efter som kroppen inte mår bra av det...

och sedan att jag då logiskt sett ogillar denna kropp då den inte är jag.
dessvärre.

Men nu orkar jag inte skriva mer... just nu...
bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0