:)

Ännu en länk har dykt upp. :)
Titta under länkar "Jens mentala syntax error"...
:)

Förövrigt har jag nu sett klart "ouran highschool host club" (anime)...
Den är kul och jag lär se om den någon gång när jag pallar.

Även hunnit gå till macken och tillbaka för att köpa halstabletter...
efter som skåningen är sjuk och hostar lungorna ur sig,
och då skulle det inte bli någon sömn för mig.

Nu är jag dock pigg.
Så kommer inte somna hursom.

Tränat lite mer... kändes vettigt...

Tagit fler egobilder... För jag var utråkad...
Aja... Ni som har mig på bilddagboken lär se ett antal av dem...
Men ska sortera dem lite först... :P hahaha

då har jag väl jobb ett tag... bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0