:D

10 unika besökare idag enligt statestiken.
Det går sakta men säkert frammåt :)
(Tidigare rekord för en dag: 8)

Man blir lika glad varje gång :)

Imorrn så kommer tekken 6 ut :)

Jag är sjukt glad. Har dock som vanligt sovit bort hela dan.
Blää! Men blev väckt med coca cola och premium choklad :)

Så jag är på bra humör.
Inga dåliga nyheter idag.
Inga bråk.

Känns nice,
jag har haft någon slags semester från folks allmänna skit nu.
Inte blivit inblandad i diverse folks bråk, självmordstankar, problem...

Det är ganska skönt.
Vill dock inte veta vad det blir för nyheter när jag träffar folk igen...

Var även på bra humör imorse då jag pratade på msn med en jätte söt tjej.
(Nej, vänta er inget nu, jag hoppas på vänskap... hon är långt över vad jag skulle kunna få hursomhelst)
Diskuterade youtube klipp, filmer och zombies...
Sjukt nice!!! :)

Juste... fått veta att mina planer för den 6e november eventuellt är inställda...:/
Får se hur det blir med det.

Anyway...
sitter mest åh skriver nu för att jag väntar på att komma online på qruiser...
Har tydligen 3 nya mejl,
och jag har haft roliga diskutioner igång där, så vi får se :)
Kanske något kul svar.

men nu ska jag sluta skriva för att jag inte kommer på något mer.
Kanske hörs senare.
Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0