Blodspår, hjärna och... jag...

Igår var äntligen den efterlängtade Zombie walken som jag peppat sjukt mycket på.
Det var nice som in i helvete!...
Lite bilder dyker kanske upp när jag pallat hitta min kamera.

Hursomhelst.
Hela dagen började 06:30 med att gå upp, klä på sig,
m.m.
För att lyckas runt 07:10 med att börja tvätta.
Detta projekt blev jag väl klar med runt...11:00-12:00
Lagom trött för att vara zombie.

Fick veta att 3 av dem jag skulle dra med inte skulle dyka upp trots allt.
Men va inge mer att göra åt det, böt om, sminkade iordning mig.
Drog in till stan runt 13:00 tror jag...
1a ordenkliga reaktionen på sminket var på tåget, en som började panik skratta,
och en gumma som frågade hur det var med mig...
Mötte upp massa folk vid plattan åh snyltade teater blod av dem... :)

It was awesome!
Sedan åkte vi till Observatorie lunden. Stog där i en halv timme kanske.
Sedan började paraden, efter en del nersmutsande,
massa snackande med folk man kände som man hittade där osv.
Själva Zombie walken var epic, vi var ca 1000 zombies m.m. som gick runt i sthlm under 2 och en halv timme.

Blev fotad massor, skrämde ett antal och hade sjukt jävla kul!
Sedan strax innan tanto började jag märka hur kall jag var...
Gick hursom klart hela in till tanto.
Stog och snackade med en massa folk efter också.
Och rökte min första cigg sen innan vi började.
Efter den ännu en.
Efter 20-30 minuter gick jag från tanto.
Mötte några andra som vart med uppe vid tunnelbanan.

Åkte in till plattan igen.
Stog åh snackade med folk.
Fick veta att dem delade ut gratis Monster.
Gick fram, fick en påengång,
gick ut.

Det är bra att vara lätt sedd.
Sedan stog vi åh snacka med några tjejer.
Fick veta att BKs chef pissade på sig när zombie walk passerade och bankade på rutorna!
Garvade som in i helvete!
Han hade även låst alla dörrar pga det.
Nice!

Sen gick vi iväg samma väg från plattan till medis (alltså en del av zombie walkens bana).
Kollade efter blodspår och hade allmänt kul!
Sedan drog vi hem till en polare,
drack öl, tog det lungt.
Efter en stund blev det att bege sig hemmåt och sova, käka lite påvägen.

Bye //Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0