Skogskyrkogården

Jag och några polare åkte under gårdagen till skogskyrkogården och promenerade runt,
Förutom vid tunnelbanan som knappt gick åh ta sig in och ut ifrån så var det nice :)

Det är awesome att se hur många som minns sina döda,
dock alltid lika sorgligt att se dem glömda gravarna där ingen satt något ljus,
eller någon blomma.

Men vi gick ett varv runt kyrkogården,
En av mina traditioner,
något jag gör varje allahelgona på någon kyrkogård.
Oftast skogskyrkogården,
då det är mitt favorit promenad område.

Blev också glad att så många följde min idé,
Det var väldigt nice.

Men efter 2-3 timmar åkte vi hem igen,
då det började bli lite kallt.

Åkte förbi plattan en kort stund,
träffade nice folk.

Sedan förbi hem,
hämtade filmer,
drack kaffe,
gjorde oss iordning,
drog iväg på filmkväll,
kollade på typ två filmer,
sen höll jag på att somna,
eftersom jag hade gått upp 2 på natten innan.
Plockade ihop saker igen,
åkte hem,
däckade i sängen direkt...


But it was a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0