Home again! :D Inlägg 200! BildSpecial :D

Så, igår på kvällen lyckades jag äntligen komma hem igen,
Efter diverse utflyckter... X3
HAHAHA

Som ni vet så har jag varit borta hos en polare. :)
Sedan åkte jag in till stan,
för att kunna ta mig vidare hem till mina föräldrar.
Efter som jag faktiskt fått mitt lösenord till vårdguiden nu!
Äntligen... Jädra snigel post!
Passade även på att äta där :)

Och hämta upp lite kläder så jag faktiskt kan börja bli mer aktiv i klubb liv igen...
I december när jag har pengar förhoppningsvis vill säga.

Efter detta blev det stan igen,
möta en polare och sen dra hem.


Juste... Här är ett foto av en bild jag gjorde när jag var borta,
Men eftersom jag fick in den i datorn genom att fota den...
Så ser den ganska cp ut, men ni lär väl kunna få en idé om hur den ska vara alla fall...


BTW:
Texten i hörnet. "I wish I could feel as thin as you keep telling me I am"
(Nej jag är inte bra på engelska, så eventuella fel... Fuck it!)
Och för korkade bloggläsare som inte förstår djupa bilder så ja,
den handlar om anorexia...

Och NEJ! Jag har det inte längre,
Men jag hade en gång i tiden
Och några påminelser om detta får jag fortfarande i nutid...

Kritik på min "Konst" är kul, Men konstruktiv kritik är jävligt mycket roligare än "Snyggt"/"Den Suger"...
Snälla skriv hela meningar???


Hahaha Ja, denna bild är till för att kunna skryta :)
Jag hittade vaniljCola och var därför jätte glad :)
Hahahah ok... Nu ska jag försöka lägga upp mer seriösa saker...

Inlägget blir dock postat nu, för att jag inte ska loggas ut medan jag skriver...



En bild jag gjort på en rollspelskarraktär...
Hon är awesome :)




En vattenfärgsversion av samma karraktär. :D


Ja, jag är lite modebög ibland... X3
Design bild :)

 

Försökte bli bättre på att teckna, tecknade därför av bilder på vänner och bekanta.
Därför dem kommande bilderna :D










Och nedanför denna text ligger lite riktigt gamla bilder :D


Ja, Jag tycker splatter är kul. Lektions klotter... Var kanske 15 år när jag ritade denna :D



Vad...? det är kul att designa saker X3


När jag gick i skolan och var tvungen att göra julkort på bilden...


Random....?


Ja, jag har ritat den, Nej, dessvärre var jag inte fem,
Vad mina dåvarande tecknar skills än säger... mobba mig inte... X3


Hahahah kladd bild av en serie figur till en serie jag aldrig avslutade...
Ja- Rosa betyder onding!

Nu har ni fått garva tillräckligt!
Nog med bilder!!!!!!

Ja, nu har jag bevisat att jag tecknar,
Och att jag inte är sjukt skillad på det.
Folk brukar dock fatta vad det föreställer.

Som sagt så tar jag gärna emot konstruktiv kritik :)

Hahahah ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0