Arrgh!!! Vårdguiden.se >.<

Har tagit ungefär en vecka för att få kontakt med vårdguiden,
För att kunna ställa en simpel fråga,
Om alternativa sätt att få en remiss.
Som ifall det fanns något sätt att slippa psyk...
Men när man skickar frågan till dem får man tillbaka en stund senare att dem inte vet!!?

Är det inte deras förbannade jävla jobb att veta saker om man nu ska kunna fråga dem grejer????

Blir riktigt frustrerad...
Jag kommer nog ordna någon slags lösning på det tilltslut,
Men just nu stör jag mig på att dem inte kan ta reda på saker...

Kommer väl få knata iväg till vårdcentralen,
Som kanske skickar en remiss till psyk åtminstonne,
Så jag kan få en tid där.
Vilket förhoppningsvis leder till en remiss.

Får se vad som händer...
Men jag är väldigt frustrerad just nu...

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0