Anorexia Dygnet: Sammanfattning

Okej, Effekten jag hoppades på skedde inte.
Så illa var det inte.
En aning frustrerande på sin höjd då vi köpt coca cola som jag inte kunde dricka under det dygnet.

Men annars var det inga problem.
Utan jag tyckte det funkade bra.

Klarade mig dock även från mat relaterad ångest,
Så nej, jag kommer inte fortsätta så extremt.

Dock så har jag funderat på att försöka äta något mindre.
Vilket skulle vara nice,
det blir billigare och jag kommer hålla mig smal :)

Dock var min reaktion när dygnet var slut att göra iordning en ordenklig portion mat,
Med köttbullar, grönsaker, pasta och kryddor :D

Det var sjukt nice :D

Under dygnet passade jag även på att träna ganska mycket.
Det är nice ^^

Men det är väl så mycket som finns att säga om det dygnet.
Inte mycket med andra ord.
Ni får ha det bra, Bye//Rikard

Kommentarer
Postat av: Marc

Träna är sjukt nice:D

och kakor med...

2009-11-23 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0