2012

Detta är ju en facinerande tanke.

Datumet
21a
22a
23e
December 2012

(Folk har inte lyckats komma fram till helt säkert vilket av dessa 3 datum)

Hursomhelst,
Det är då en massa folk tror att världen kommer gå under.

Jag vet inte vad jag tror kommer hända.

Men jag vet helt klart vad jag hoppas på!

 

SNÖ OCH ZOMBIES!!!

Ärligt talat så skulle det vara det mest episka sättet världen kunde gå under på.
Jag lär ladda upp med öl och och en laddad kamera för att fota eventuella zombies,
Naturkatastrofer, jättar eller vad fan folk nu påstår ska hända!!!
Händer det inget...
Okej, då har jag öl och kan fota en massa snö (förhoppningsvis),
Händer det något dör jag väl full, och därför ganska nöjd.



Oh well...
hoppas dock att jag är klar med operationerna då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0