töjning :D

Kom på att jag glömde att informera folk,
Töjde örat lite till igår :)
Inte säker vad den nya är för storlek dock.
Men men...
Lite nice är det alla fall :D
Här har ni ett dåligt foto på mitt öra :P


I övrigt så är jag ganska glad idag.

Klarat att äta både en skiva frukt bröd och 150 gram sallad :)
Sjukt mycket mat!!!!

Och inte fått något ångest ryck av det :D

än alla fall.

Men fortsätter förlora vikt,
Så det är nice.

:D

Alltså har jag inte fuckat upp förbränningen med att äta för lite... :)

Börjar dock notera en konsekvens av vikt förlusten,
Min hud börjar torka.
Så jag har fått leka fjollig och använda nån jävla hudkräm...
X3

påtal om fjollighet har jag fått använda mina sy skills nu på morronen,
Då jag upptäckte att ett av mina favorit mysplagg hade gått sönder.

Hahahah men det är fixat nu :D

I övrigt så dricker jag kaffe och är på allmänt grymt bra humör :D

Så hoppas alla andra är det också,
bye//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0