Svarthårig :D

Håller på att färga håret korpsvart just nu.
Hahaha impulser är bra ibland...
Saknat att vara svarthårig...

Var det en gång i tiden.

Så snart igen :D

I övrigt så har jag varit i stan idag...
det är nice,
och sedan hos en polares morsa då jag skulle få ett försenat födelsedagsfirande där :D

Fick ett par sjukt awesome hörlurar!
Grymt bra ljud i dem,
till skillnad från mina cp ipod lurar...
X3

Hahahaha Ska skölja ur håret om 10 minuter,
Sen kanske fixa lite med det för åh se hur jag ska göra imorrn till Tech Noir,
För det är vad jag gör imorrn :)

LOL

Ska försöka ladda kameran nu så ni kan få se lite bilder på svarthåriga mig om en stund.
Hörs sen, ciao!//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0