Rolig morgon :D

Hahahah idag har jag...
Först tittat på ett program om musikal filmers utveckling.
Var faktiskt intressant...
Tecknade några mode teckningar (tecknade reklam bilder för kläder typ...)
Vart väl okej... :D
Har lite lineart att leka med alla fall...

sen har jag ittat på "Laputa castle in the sky".
Gibli filmer är awesome :D

Som vanligt även kedjerökt, druckit säker 3 liter te, så nu går jag över till kaffe,
Skissade även nyss upp en bild på en gammal rollspels karraktär...
Hahahah han är en förvirrad författare någon gång på 20 talet tydligen...
Sjukt egensinnig och skum. Men rolig...
Ska kanske få en chans att spela honom ordenkligt någon gång snart :D

Ja, jag är fullt medveten om att mina skisser är något en 5åring hade kunna kunnat åstakomma...
Men ja, skissen ovan är en 1 minuts skiss på ungefär hur han skulle se ut...

Hahahaha

Ska senare försöka röra mig in till stan,
för att träffa den polarn jag skulle träffa igår,
men då gick det inte pågrund av krånglig kollektivtraffik...
Så vi ska antagligen mötas i stan senare idag...

Just nu nördar jag travian, Lallar runt på IMVU och typ fixar lite med in scannade bilder...

LOL

Och såklart: Dricker kaffe :P Hahahahahahahahahahaha

Hoppas alla har det bra,
Bye//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0