Lösning på dagens problem :D

Är lite glad, insåg att vi hade en massa grönsaker och frukt i skåpet,
Så jag har gjort i ordning en sallad,
Som jag kan ta med mig till lajvet,
Så innehåller maten man får där för mycket kolhydrater,
fett osv så kan jag äta salladen istället,
Så ingen gnäller på att jag måste äta,
för då kommer jag ju äta hursomhelst. :)

Så nu är jag på bra humör.

Juste, somnade as tidigt igår,
Som i max 1 timme efter förra inlägget här...
Därför vaknade jag också 04:15...
Så ja, nu är jag pigg.
Ska snart göra kaffe.

Juste, faktiskt varit duktig i 4 dagar!!!
Fick ju en choklad kalender pga tradition av min mormor (hahah vägrar erkänna att jag inte är fem kanske... men men)
Faktiskt ätit en chokladbit per dag från den...
Shore, bränt bort dem,
Men det går frammåt.

Juste, jag har bara 5, 4 kg kvar att gå ner nu :)
Sen har jag nått mitt mål.
(satt ett mål som är för högt enligt mig, men som fortfarande innebar att jag skulle få gå ner till en vikt där jag ser helt okej ut, snygg skulle nog kräva minst 10 kg till enligt mig, men då skulle folk oroa sig så jädra mycket...)

Men nu ska jag fixa med lite saker.
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0