Awesome!

Fick en scanner i julklapp,
Av min polares mor :D

Grymt lycklig suttit åh fört in bilder i bättre kvalite på datorn nu...

Men det ni får att roa er åt är en snabb skiss jag gjorde mer för att testa scannern...


Kanske ska göra lite random lineart och sen färglägga i datorn...
Nu när jag kan för att jag slipper använda min kamera för att lägga in bilderna i datorn.

Hahahahah Jag är sjukt nöjd hursom.

Firandet var sjukt trevligt...
Dock så tycker jag att en händlse var brutalt mycket inte okej!
Polare blev utslängd, på julafton.

Det är fan inte schyst...
Gaaah! Vilja strypa mänskligheten.

Nåja hoppas det löser sig...

Annars så är jag på bra humör idag.
En polare jag inte träffat på grymt länge är påväg hit :D
Ska väl sitta åh snacka skit och dricka te/kaffe... LOL

Hahahah Anyway, It Will be awesome :D

vad mer... Dunno...

Så här ser jag ut idag btw:


Hahaha rufsigt hår för att jag inte pallade duscha när jag kom hem igår... så vaxet fuckade upp allt...
Hahaha


Ska nog passa på att duscha nu... men...*morr* vi har typ inga fungerande lampor i lägenheten... It sucks!

Så badrummet är mörkt också...gaaaaah! Aja... får höras sen... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0