Vad hände sen?

 
Årets jobb på pride avslutades igår, med en liten grillfest och mängder av gratis grejer.
Insåg att det faktiskt var en bra tid för lite återkoppling nu...
Jag väntar på mitt beslut från social styrelsen, papperna skickades i början av sommaren.
Så kan dyka upp när som helst .
Och då går alltså remissen för min nedre korrigering iväg :)
Att det tagit sådan tid till denna punkt är inte normalt,  utan det är jag som själv viljat bli stabilare och verkligen ge viktiga beslut mycket tid att bli säker på.
 
Nu är jag i vilket fall väldigt förväntansfull :)
 
I nutid lever jag helt obehindrat som mig, passerar till 110%, alltså senaste tiden har ett antal personer haft svårt att tro mig när jag berättat om mitt förflutna. .. både cis och transpersoner.  Oerhört glad att ha haft sådan tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0