Om man hade vetat

Lite filosofiskt tänkte jag hur mycket jag hade viljat kunna visa nutiden för mig själv i tonåren.

Tiden när ångesten var vardag,
När jag fortfarande trodde att ingen hjälp fanns att få,
När jag inte visste att det fanns fler med samma problem...

Att kunna visa att livet skulle bli okej...

Lite liknande skäl att jag fortfarande skriver bloggen,
För att göra mitt bidrag till informationen på internet.
Det ökar marginellt möjligheten att någon som behöver den infon hittar den :)

Och med hur bra allt gått så vill jag verkligen att folk ska kunna se att livet inte permanent är så skit som det ibland kan verka.

Inget i livet är permanent,
Allt slutar någon gång,
Även det dåliga,
Så fortsätt kämpa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0