Imponerande bra vård :)

Läste en diskussion bland en hel del trans folk på qruiser...
Vilket påminde mig om vilken fantastisk tur jag haft :D

Hela min omgivning har varit grymt stöttande och verkligen inte varit något problem :D

Psykriatrikern (på danderyd sjukhus) som skickade remissen till utredningen

Utredningsteamet (på huddinge sjukhus):
Min utredare
Kuratorn
Psykologen

Hormonläkaren

Logopeden (Visst, jag tyckte hela upplevelsen där var skum, men det gör inte att det var något fel på henne)

Alla på plastik (avdelning E13 på karolinska, solna)

Hon jag träffade sist, som jag inte är riktigt säker på vad hon deffinerades som (huddinge sjukhus).



Och även den icke trans relaterade vården jag inlett nu,
Angående aspergers syndrom/autismspektra och koncentrationssvårigheter (add/adhd)



Är så grymt nöjd och kände för att dela med mig lite om det,
Då det kan vara bra att veta att det inte alltid är så jobbigt,
Är bara dem det gått dåligt för som hörs mest, för folk skriver helldre dåliga saker än bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0