gnälliga ickerökare...

är 19 dagar kvar på mitt rökförbud,
Det har pågått i 38 dagar.

konstaterar dock än mer att jag tycker icke rökare är gnälliga!

Är inte så jobbigt att folk röker runt en,
Verkligen inte.

Ja, abstinens gör det något jobbigare...men inte äns då är det vettigt med några jävla förbud.

Och ja, det är exakta skälet för detta rant.

Några jävla pulver tycker det är en bra idé att förbjuda rökning utomhus också, på ens EGEN balkong.
Samt på diverse allmänna platser....


REALLY!?!?!?!


Att dem hotar uteserveringar störde mig tillräckligt...


Men nu tänker dem alltså förstöra alla bra tillfällen för kaffe och cigg kombon!?!





Det här stör mig oerhört mycket när vi skiter fullaktigt i att fixa problem som parfymering (större problem än rökallergi, påverkar barnen MINST lika mycket osv.) men där har dem inte äns förbjudit det ur tvättmedel och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0