2 veckor kvar!

Om 2 veckor får jag äntligen börja röka igen
Och jag slipper bröstbandet helt :D
Blir förbannat skönt :D

Dock inatt får jag börja sova utan det!
Vilket också kommer bli fantastiskt nice :D

Juste hämtade ut ett nytt på sjukhuset eftersom det förra slets ut...
Tips för er som ska göra operationen är dock att be om 2 så att det går att tvätta,
Blir antingen jävligt jobbigt eller ofrächt annars,vilket man ju inte vill vi operationssåren.


Vad mer...
Jo imorrn ska jag till stan! fan vad skönt!
Ut och träffa folk! :D
För från och med idag får jag gå ut utan övervakning :D




Och juste, dem har börjat trassla ut resten av mitt huvud nu också...
Dem utreder för tillfället vilka diagnoser dem ska utreda mer ingående,
Som det ser ut blir det aspergers syndrom (ingen direkt förvåning) och ADHD- som jag själv visserligen länge tyckt att jag inte har, men har tillkommit en del fakta senaste tiden vilket gör en utredning värd (har utan att själv tänkt på det tillfört rätt mycket dopamin till systemet vilket mildrat mina symptom, när den tillförseln minskat har jag verkligen inte funkat lika bra i dem avseendena)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå gå ut utan övervakning? Ursäkta om jag inte fattar :P

2012-03-31 @ 16:46:02
Postat av: rikard

1a veckan fick jag inte gå ut alls,

2a veckan fick jag gå ut- men bara om någon var med mig, då det var risk att kollapsa eftersom kroppen fortfarande var så utmattad- det är vad jag refererar till när jag skriver att jag inte fick gå ut utan övervakning



Ingen fara, det är bra att ställa frågor,

Då får jag en ide om vad jag bör vara tydligare med då jag ibland kan ta saker för självklara eftersom det inte är nytt för mig :)

Vill ju göra bloggen så tillgänglig som möjligt, så fortsätt gärna fråga :D

2012-03-31 @ 17:08:01
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0