1 vecka post op :D

Svullnaden har gått ner as mycket :D
Och mår generellt bra,
Kan klara mig helt okej själv nu :D
Så det är värt.

Kan fortfarande inte nå saker högt upp dock...
Och tror vikt begränsningen på vad jag kan lyfta ligger på 1,5-2 kg nånting sånt...

men alla falll,
är ju sjukskriven 1 vecka till av en anledning ändå... XD

så en till vecka av att terrorisera världen via facebook,
Glo på gamla doctor who, röka elcigg, dricka kaffe och spela civ XD


om 3 veckor får jag börja röka igen,
samt kan börja lyfta saker...



Juste... mer än att jag slutar vara sjukskriven om 1 vecka...
Så behöver jag inte heller ha bandaget på heltid,
Vilket kommer bli skönt,
Får sova utan det då :D

Något jag ser fram emot som fan,
Då det är varmt och obekvämt....



Juste annan nice grej-
Min rygg har ju gjort ont mer eller mindre konstant senaste åren,
Sen operationen har den typ slutat med det,
Troligtvis en kombination av att bli av med vikten från själva klumparna och att inte ha bindern längre :D

Hursomhelst jävligt nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0