Blogg frånvaro

Tja!
Förbannat inaktiv,
För en gångs skull är det alla fall inte något negativt som det varit tidigare i blogg historien,
Då jag inte orkat skriva för att jag mått dåligt,
Tvärtom, jag har mått och mår fortfarande asbra !

Har verkligen hittat världens underbaraste flickvän,
Så oerhört skönt att jag verkligen kan känna att jag kan vara mig själv till 100 %
Är generellt jätte lycklig och istället för som det alltid varit tidigare,
att jag lite väl lätt fastnar vid datorn så har den hamnat rätt långt ner bland mina prioriteringar,
Då jag istället tycks "fastna" i livet :D

I väldigt många meningar är det ju en bra grej för mig och känner att mycket faktiskt vänt :D
Dock synd att jag då skriver mindre,
Positiv till att jag nog hittar en bra balans på det längre fram i tiden :D

För trans och dylikt så har det ju inte hänt så mycket nytt direkt heller sen operationen.
Såren läker förbannat bra dock,
Om jag kommer ihåg och hittar tiden till det kanske jag ska försöka posta en bild snart ^^

Men helt klart över förväntant :D

Känner att mycket vänt psykiskt också runt trans,
Jag har via operationen blivit så mycket lugnare med mig själv,
saker stör mig inte lika mycket och känns väldigt skönt :D

Rent fysiskt mår ryggen också bättre än någonsin :D

Hoppas alla har det lika bra som jag,
Får höra av mig till er lite oftare,
Hoppas ni haft en bra midsommar och nu inte är allt för bakis (jag drack faktiskt inte alls, men vet att det är en del av firandet för många).

Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0