rökförbud...

ok... dag 5 nu...

Gårdagen var i princip problemfri...
Väldigt uppskattat...


Elciggen gör ju sitt till...
Nikotinfri...
Men den ger mig lite fördelar som får bort tankarna från att det inte är en riktig cigg...
Som igår,
Polarna gick ut åh rökte när det var kallt, slask och snöblandat regn ute,
Själv kunde jag sitta på en stol innanför och vara väldigt skadeglad åt deras lidande XD

Sen smakar den ju bättre... rätt objektivt faktiskt...
Ja, cigg är goda enligt min mening...dock är detta för att kroppen vill åt nikotinet,
Annars tror jag nog inte bränd planta är så tasty faktiskt :P
Elciggen smakar typ godis...
Så jag är nöjd...



Men ja... helvetes abstinensen är över...

Nu kommer den delen jag tidigare haft större problem med-
Att hålla mig till det.

Tror iof det problemet är något mindre i det här fallet,
När operationen står på spel är det inte mycket av en fråga,
Cigg är inte värt det.

på tisdag ska jag infinna mig på sjukhuset förövrigt...
För inskrivning...
Ställa massa frågor om allt och inget....

Blir nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0