Glad att vara JAG

Hur fantastiskt jag än föreställde mig att det skulle vara,
Nu efter operationen,
Att äntligen vara fri från dem,
Så kunde jag verkligen inte föreställa mig något i närheten av hur glad jag är i nutid.

Det var mängder av situationer jag tidigare hatade,
passera speglar, fönster osv är ju ett exempel...
Vakna (Man ska ju inte sova med binder),
Duscha...
Ja ni förstår poängen...

Alla dem situationerna som jag avskydde tidigare har inte bara slutat vara ångest laddade,
Utan även blivit något roligt! :D
Att jag kan göra dem utan att må dåligt gör mig så förbannat jävla lycklig :D

Finns inget bättre som kunde hänt mig...

Jag slipper dem! för all framtid ! :D

Informationen börjar äntligen sjunka in,
Att jag inte drömmer,
Att jag faktiskt är... JAG!

ja, det finns mer att fixa,
Både nedre operation vilket fortfarande är ett komplicerat beslut,
Tatuera över ärren nån gång nästa år troligen...
Men i nutid så beskymrar det mig inte lika mycket,
Även om jag någon dag vill bli hel,
Så är den värsta tortyren över,
Klumparna är borta!

över 3 veckor har gått sen jag låg på operationsbordet...

Kirurgerna var förövrigt grymma!
Nu när svullnaden minskat en hel del,
Tejpen är bytt massa gånger,
I princip alla sårskorpor har fallit bort vid tejpbytena...
Det ser så fantastiskt bra ut mot vad jag trodde det skulle.
Ja, det kommer fortfarande vara ärr, NO SHIT

Men mot vad mina förväntningar varit är detta mirakel... :D




Kan inte beskrivas med ord hur jävla fantastiskt det är,
Tror aldrig det riktigt kan beskrivas för någon som inte själv upplevt det :D



Och... det där får däremot vara tillräckligt med emetionell text för i natt :P

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0