Otålig...

Som alltid, jag är jag... ni som följt bloggen lär redan ha läst ungefär det här tidigare...

Hatar verkligen att invänta ospecifika tidpunkter...
Visst är alltid störande med väntan...
Men har lättare att sluta tänka på det när jag har ett datum/en slut tid för väntan...

Är ju godkänd nu som jag skrev tidigare,
Brevet skickades för 10 dagar sedan,
Vilket ganska troligt är samma dag dem skickade remisserna.
Skulle jag alla fall gissa på...

Så det är bara vänta och se,
men vill ha datum...

Tack och lov har man ju fullt upp i livet hursom,
Så tiden kommer gå rätt fort egentligen,
Men alla fall...


Har nu studier planerade fram till den 3 augusti,
Ska fortsätta efter det med, men längre än så fick jag inte ansöka för än.

Så har sysselsättning för rätt lång tid...
Känns jätte bra att ha något att göra nu när jag kommit igång :)
Börjar vänja mig mer vid studie tempot... :D

Och peppar också inför att komma in i replokal igen den 12e :D kommer bli grymt kul :D

Och så håller jag och några vänner på att planera ett voodoo lajv :D
Tror det kommer bli grymt :D Ska komma igång med mer seriös planering under nästa vecka... :D




Juste... Intressant upptäckt...
Insåg idag under sångträning att rösten tydligen börjat droppa igen XD
Rätt komiskt, tänkte inte så mycket på att den skulle utvecklas mer...
Men blev grymt glad  :D
Visst gör att jag är tillfälligt mindre stabil på rösten,
Men eftersom jag hållt igång den så väl innan så är det rätt kort tid det rör sig om...
Dessutom trivs jag jätte bra med där den hamnat nu :)

Hahah well nu räcker det med uppdatering för just nu alla fall... Ha det bäst till nästa gång :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0