livet :)

Verkligen insett hur mycket musiken gör för mig,
Hur sliten och allmänt eländig jag känner mig,
Några låtar vid micken och humöret är på topp, energin likaså,
Och vilka problem som helst verkar överkomliga.

Få förstår hur mycket röst förändring förändrat för mig,
Då just att sjunga verkligen är ett av mina största intressen,
Och faktumet att jag ändå inte kunde sjunga förut,
För att ångesten över hur jag lät grep mig så fort jag försökte.

Är så förbannat skönt att veta att det inte kommer tas ifrån mig,
Det är permanent, jag kan! :D

Lyckoruset när orden formas, studsar tillbaka från högtalarna...
Går inte att beskriva...

Det är overkligt hur bra en så naturlig sak kan få en att må.

nåja, egentligen inte så mycket att läsa om troligen...
Tänkte mest dela med mig av något riktigt positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0