GODKÄND!!!!!!

Igår fick jag mitt brev från utredningen om att jag fått diagnosen,
Remisserna är skickade osv :D

Så fantastiskt skönt!
Slipper oroa mig mer!

Är så förbannat glad!

Har väl inte så där jätte mycket att skriva om det egentligen...
Men det är AWESOME!

Dessutom sjukt nice,
Vad jag hade hört var det ju MINIMI 1 års utredning...
Men, jag började 16e november...
Och dem skickade brevet om att jag blivit godkänd 19 oktober :D
(fucking posten är sega... )

Så är på grymt bra humör nu :D


Förövrigt så är livet i allmänhet awesome också :D

Signat kontrakt med replokal idag :D
Så vi slipper repa hemma hos någon,
Har 3 timmar varje vecka från och med den 12e november! :D

Längtar som fan!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0