Rökning...

Okej,
Som jag skrev i förra inlägget ska jag opereras inom 3 månader.

Det ända som aktivt suger angående detta är att 1 månad före och en månad efter operation får man inte röka.
Detta är verkligen helvete för min del.

Är kedjerökare sen rätt många år tillbaka.

Så nu har jag inlett projektet nertrappning,
Som hursom skulle inledas efter mötet med kirurgen hade jag bestämt,
Trodde dock jag skulle ha längre tid på mig,
Nu har jag ju absolut max 2 månader på mig att sluta helt.

Men när det första och sista man gör varje dag i många år är att ta en cigg så är det ju inte lätt.

Nu, första dygnet har jag haft grova koncentrations problem eftersom jag konstant tänker på cigg,
Men har lyckats rätt okej alla fall,
Har gått ut mer sällan,
samt att jag rökt en halv istället för en hel dem flesta gångerna,
1 hel som morroncigg, men morroncigg brukar va 2-3 st så... är en förbättring...

Noterade att händerna va skakiga,
Mått illa och kännt mig rätt jävla sliten...

Men ska fan klara det, har åtminstonne en bra motivation nu...

Däremot som det känns nu tror jag nog fan det blir en cigarr när jag får röka igen...XD

Också så oroar jag mig för hur det blir när jag ska ut nån stans...
Problemet är inte så mycket att folk röker vart man än går när man är ute,
Det kan jag ignorera rätt bra,
Men däremot så brukar jag hantera alla jävla väntetider i kollektivtraffik osv med att ta en cigg XD

Blir lätt rastlös om jag inte gör nått,
Så kommer vara så där lagom störande XD

Men men... ni kommer nog råka ut för rätt många frustrerade uppdates pga just detta,
Kedjerökaren måste sluta röka... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0