kirurg mötet :)

Okej, ja, i måndags var kirurg mötet som planerat :)

Var väl ett av dem konstigare tillfällena någonsin...

Kom in, han gick igenom vad han hade för info via remissen,
kollade att allt stämde... Så som läkare alltid gör när dem träffar en.
tog typ 2 minuter.
Sen, det obehagliga såklart.
Mätning, är ju en självklar del av mötet,
men fortfarande inte kul.
Har svårt att gå med bara tshirt (utan binder),
Även om de är hemma och jag är själv,
Ännu jobbigare inför folk.
Så att 2 minuter in i ett samtal ta av allt är förbannat jobbigt...

Men, nåja gick ju bra, dock var man förbannat nöjd när man fick sätta på sig kläder igen...

Fick veta vad det blir för operations metod.
Sen var typ mötet slut...

Allt som allt tog det typ 10 minuter XD

Hade förväntat mig att va där mycket längre...

Så nu väntar jag bara på kallelse,
Enligt kirurgen blir operationen av inom 3 månader!!!!!!!!

Så grymt nice :)
Hade verkligen förväntat mig typ ett halvår eller mer efter diagnosen innan jag hamna på operations bordet,
Men allt tycks gå fantastiskt fort :)

Är på sjukt bra humör :D



Juste ett tag efter det förra inlägget där hormonläkarn nämndes, typ nån timme senare upptäckte jag att jag fått ett till brev från dem, och har fått en tid 22 november om jag minns rätt nu... innan de ska jag ta mig till provtagning också :) dem där 3 månaderna dem sa gick jäkligt fort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0