datum...

Kollade i kalendern...

den 16 november
ska ha ett möte med utredaren vid 9,
hade tänkt hinna provtagningen innan det så jag har det gjort när jag ändå ska va på sjukhuset...
Yaaay... eller nått...

den 22 november ska jag till hormonläkaren...
det är visserligen stort YAAY... men alla fall

den 6e december- på min fucking födelsedag ska jag till logopeden...
Känns lagom meningslöst eftersom första tillfället hos denna egentligen ska vara att kolla hur rösten låter före hormonerna XD lite sent... oh well...

den 8e är det tydligen nån samtalsgrupp,
Hört en del om det så kan ju va kul åh dra dit och kolla alla fall...
Fast kan ju inte säga att jag är överpepp egentligen...
Föredrar att umgås med folk för att jag tycker om dem personerna,
Är mest weird att skälet till åh träffa en grupp människor är att dem hade samma missbildning som mig...


så händer rätt mycket...


Väntar på operationstiden, hoppas på att få veta den snart :)




idag har jag hitills rökt 1 cigg totalt... går frammåt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0