Is this what it's supposed to be?

Trots alla omständigheter som är negativa i mitt liv har jag konstaterat att jag är en lycklig människa...

Har 2 saker som verkligen kan få mig på bra humör oavsett vad.

Det ena är en väldigt speciell person...

Det andra är musiken...

Sen bandet startades har jag haft svårt att släppa jobbet med det...
Vilket i sig är dåligt, för slutat med att jag glömt bort att överhuvudtaget ha ett socialt liv...
Men insett varför...
Har inte sjungit på många år...
Mått för dåligt över hur min röst lät...
Så nu när den låter mer rätt...
Och jag har fått inspelningsmöjligheter och kunnat höra det...

Så har jag undermedvetet viljat ta igen det...

Att sjunga är att leva för min del...
Och bandet... är mitt sätt att eventuellt kunna uppfylla drömmen att få göra det...
Leva på det...
Visst, det är inte så troligt,
Men det finns äns en liten chans...

Fått oerhört mycket mer energi än innan,
märks hur mycket jag behöver det...

Dock ska jag försöka dedikera tid till annat också...
Inte bara musiken... Är bara svårt att avbryta...

Något som också är facinerande är att jag i princip inte röker när jag håller på med musiken...
Brukar vara kedjerökare annars... men sitter lätt 5 timmar i sträck och bara skriver texter, sjunger osv.
Sen ser jag klockan... tänker "ojda" går ut, åh tar en cigg med block åh penna i högsta hugg, fortsätter antagligen skriva ute... kommer in och repeterar proceduren...


Ber om ursäkt dock för att jag varit svår att kontakta senaste tiden...
och ska förbättras på det...
Men... det ovan kan förklara en del varför kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0