Bekväm :)

Äntligen!

I början av bloggen,
Som nog ganska många som läste den såg så var jag ganska osäker i mig själv.

Vet inte hur många månader sammanlagt som spenderats med funderingar på hur jag framstår för andra,
Men äntligen börjat växa in i att vara jag.

Självsäkrare än någonsin,
Vilket även leder till att jag har mycket mer självdistans :D

Och det naturliga att jag blivit säkrare i min manlighet så att säga ^^

Fanns dels kläder som jag själv anser väldigt snygga,
Men pga olika anledningar var orolig att jag skulle framstå som för feminim ut i...
Detta är allt från långrock som är vidare runt benen,
Så att man kan ta normala steg i den,
Platåskor som är unisex, men därför kan uppfattas feminima osv.

"Passerar" dessutom ironiskt nog bättre nu,
Med det...

Ja okej, får stoltare hållning och känner mig snyggare vilket naturligt gör att jag tar mer plats,
Därav upplevs mer maskulin...

Det är nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0