kuratormöte del 3 (sista)

Idag var sista kurator mötet...

Var väl mycket snack om vad jag har för förväntningar...

så var snack om operationer osv...

Och hon försökte få fram om jag har några sociala förväntningar eller oros moment...
Men är ganska kul...

Since jag redan "passerar",
Så det sociala har ganska mycket redan hänt :)


Så tog väl en halvtimme typ...

Trots att jag var 30 minuter sen (pga en jävla buss som inte dök upp när den skulle)...

Men var nice...

Och i augusti lär jag börja med psykologen...
Vilket är sista delen av utredningen :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Blev klar med mitt sista kurator möte den 21 juni, har sen bara psykolog delen kvar som jag också börjar med i mitten av augusti ;)

2011-07-11 @ 14:56:53
Postat av: Rikard

Markus:

Nice :D



Hoppas allt går bra för dig också :D

2011-07-12 @ 01:26:04
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0