Kurator :)

Idag, om ett litet tag ska jag åka till sjukhuset igen...
Första tiden hos kuratorn :)

Ni får troligen höra hur det gick imorron, eftersom idag är ett fullbokat schema...
Först kuratorn, sen åka iväg åh få en blankett påskriven, sen hem för att vakta lägenheten medan min polare går till banken (vårt kök har fått fnatt, vaktande betyder kolla att inget börjar brinna),
Sen in till stan för att uppdatera fästing vaccin, köpa saker inför en fest och sen iväg på den festen...


iof kanske jag hinner skriva när jag vaktar lägenheten... får se...


:)


Hoppas alla har det bäst,
Och tack till er som kommenterat senaste tiden,
Gör det oerhört mycket roligare att skriva när man faktiskt får bekräftat att någon läser det :D

//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0