Kurator tid 2 :)

Så idag hade man andra mötet med kuratorn...

En massa snack om uppväxt och sånt...
Familjesituation...
Hobbys...
Jobbsituation...

Och en del allmänt...

Ganska nice...

Jämfört med vad jag tidigare oroade mig för så är allt jävligt chill...


Juste... diskuterade som sociala regler också...
Var ganska roligt :)

Mest så undrade hon hurvida jag stött på något jag finner problematiskt med att bli läst som kille...
Eftersom folk förväntar sig olika saker beroende på om dem läser en som man eller kvinna...

var ju ganska roligt när man tänkte igenom vad som är skillnaderna...
Och mest konstaterade att jag tycker alla delar är positiva och ganska självklara :)

Nästa vecka har jag 3e och sista mötet med henne :)

Sen blir det psykologen i höst när dem öppnar igen :)
(dem har stängt under juli)

^^


Ha det bäst//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0