Livet

Varit ganska...frånvarande den senaste tiden...

Inte haft ork för folk...

Och ja... ganska nollställd i största allmänhet...

Inte känt mig kreativ... Inte varit lika nyfiken på världen som vanligt...

Helt enkelt inte varit mig själv så att säga...

Inte riktigt att jag mått dåligt...

Men vart ganska orkeslös och omotiverad...

Helt enkelt inte viljat göra något...
Börjar bli lite bättre...

Men om jag inte gör några inlägg förstår ni varför= När jag inte gör så mycket har jag inte direkt något att skriva om... Särkilt eftersom jag inte ska till sjukhuset förns augusti som tidigast...



Men ja... om denna månad är lite slöare i skrivande än vanligt (om det nu är möjligt... jag vet... jag är dålig på att uppdatera) så är det alla fall förklarat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0