Trött...

Saknar orken att göra något som annars ligger högt i prioritering för min del.
Känner mig omotivierad.
Dels prestations ångest eftersom saker som borde vart gjorda till idag inte är avklarade,
Inte egentligen en situation jag kunnat råda över,
Men det hjälper inte faktumet...

Samt att jag just nu knappt vill lämna lägenheten...
Känner mig inte motiverad att göra direkt något...

Väntar på nästa tid, väntar på pengar, väntar på lärlingsplatsen,
Osv...
Känns som jag väntar på allt...
På...livet...

Inte frivilligt,
Vill komma frammåt, kämpar,
Men allt jag kämpar för resulterar i mer väntan...


Är frustrerad på faktumet, då det i sig drar ner mig,
Då att jag inte når resultat gör att jag lika väl hade kunnat misslyckas...


Men ångesten håller sig lugn i natt alla fall, inga större beskymmer alls egentligen, är hyffsat neutral... Är folk här...
Så det blir inte lika illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0