Random Rant!

Hahaha blir smått tokig på min musik.
Ett problem man ändast snubblar över fall man lyssnar på klassisk musik känns det som.
Enligt min värlsbild är en låttitel under 100 tecken lång.
Känns hyffsat orimligt när vissa låttitlar överstiger datorns tecken begränsning, 260,
för filnamn.

Än mer störande är dock att 90% av låttitlarna
är; Siffror, förkortningar, eventuellt en titel på språk jag inte förstår, vad för typ av stycke det är, samt vilka instrument som används i just den specifika versionen...

Har en spelningslista på 410 timmar,
Känns orimligt att jag någonsin skulle lyckas återfinna 1 specifik låt...
Än mer eftersom windows media player inte skriver ut hela namn äns på normala låttitlar....

Detta är mitt beskymmer klockan 06:23 på morgonen XD

(läggs mest in för att jag var frustrerad och behövde skriva ner det någon stans... samt att man brukar ha hyffsat roligt åt att läsa konstiga problem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0