^_^

Ja, jag är på bra humör...
Nyvaken, iklädd morgonrock och en filt,
En kopp kaffe brevid mig... :D

Idag ska jag till min mormor,
Eftersom hon fyllde år igår... :)

Var ett sjukt roligt lajv igår :D
Spelade först min vanliga karraktär,
Som är uppvuxen bland nynazister så hans moral,
Och alla tankar om fetish festen lajvet utspelade sig på var kul att spela på.

Sedan när han blev för illamående körde jag en blood-doll,
Ganska aktiv sådan, så han gick och bjöd ut sig till allt och alla,
Några som valde att ta emot hans inbjudan knarkade ner honom på heroin,
För att lugna ner en av vampyrerna...

Hahahah, sen blev han såld till en annan vampyr...
En doktor... Han gillar att exprimentera,
Så antar att den karraktären är ganska... död nu XD


Hursom, roligt! antar att majoriteten inte hänger med i mitt lajv prat hursom :P

Var hursom nice :D


Sen efter hamnade man som vanligt på krogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0