Logoped, utredare och el cigg+ sluta röka projekt

Logopeden:
Något av det mest värdelösa för mig,
Kände inte att jag fick ut något av det,
Var bara jätte skum situation,
Så ska troligen inte dit igen.
Mötet började 10:30,
först snacka hon om allt möjligt som mest kändes irrelevant,
Kändes rätt oproffisionellt enligt mig,
då majoritet verkligen inte hade med vad hon jobbar med att göra.
Grymt irriterande och tröttnade på det hela och total vägrade typ halva för att det bara var jobbigt.
Tog ändå as mycket tid.

Utredaren:
Skulle egentligen ha ett möte med utredaren också,
Men hant inte detta pga den pratiga logopeden.
DERP!
Kom ner dit hursom och kollade,
eftersom jag inte hade haft möjlighet att medela.
Hon konstaterade att hon hade gissat det eftersom hon fått syn på logoped tiden...
Så ska träffa henne i början av nästa år iställe.
Fick jag veta efter typ 20 minuters väntan...

Sluta röka:
Hela detta genomlevdes med nikotinbrist, så var generellt mordisk...
och lackade på allt och inget kändes det som...
Rätt lätt att göra på ett sjukhus också eftersom handikappade människor är ivägen överallt XD

El cigg:
En bra grej- köpte en ny elcigg påväg till sjukhuset,
I butik och annat märke än sist.
Den funkar! :) inte strul som med den andra. :)
Typ grymt mycket mer positivt :)
Så det är nice ^^



Och ja, juste, idag fyller man år :)
Så snart blir det firande med några nära polare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0