Psykolog möte del 1

Idag var första mötet med psykologen-
Och därigenom har jag inlett sista delen av utredningen :D

Grymt nöjd,
Eftersom det också betyder sista personen,
Nu behöver jag inte oroa mig för att fler människor jag inte vet vilka det är får den makten,
Vilket är nice :D

Har dessutom haft tur-
Alla 3 är jätte trevliga :)

Dagen möte var väl mestadels att hon ville kolla upp lite saker som sagts under dem andra mötena.

Och återigen få dra en snabb sammanfattning om mitt liv.

Tror utredningar uppmanar en att va lite ego XD

men ja, det var återigen uppväxt, familj, livet i stort,
Acceptans av omgivning, passerande, sexuallitet, hur jag skulle hantera livet om det blev ett nej...

Massa shit...

Fick lite kommentarer om att jag är väldigt lugn och positiv mot vad som skulle förväntas av någon med mina omständigheter, både vad jag vart med om i livet i stort och att på det vara TS.
Inte som något som talade emot mig, utan mer att jag verkade stabilare och självsäkrare, men det ansågs logiskt i det stora hela med hur jag fungerar samt att jag ju är så nära att få hjälp nu :)

Men nästa gång, blir det mer praktiskt testande...
Alltså formulär och andra tester...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nu dem verkliga hindren kan dyka upp.

Eftersom om man har andra psykiska sjukdomar så kommer det att visa sig och då kan det bli hinder så att man inte får fortsätta eller att slutet av utredningen blir fördröjd.

2011-08-15 @ 22:04:07
Postat av: Rikard

Det är verkligen sant,

delarna innan är ju inte troliga att hindra direkt nånting.



Tror det kommer gå rätt bra för mig,

Men vi får se :) hoppas på det bästa helt enkelt...

2011-08-15 @ 22:16:44
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0