Utredning, möte 2

igår morse var det andra mötet i utredningen,
Fucking wonderful :D
Saker går frammåt :D

Fick dra över lite på tiden så vi hant vad som annars är 2 möten på ett,
eftersom min tid blivit så fördröjd...
Så nu ligger jag på schemat igen :)

Nästa möte är 15 juni :)
Längtar :D

Troligen kommer första psykolog tiden dyka upp innan dess också (skulle tydligen egentligen vara kuratorn först, men pga att dem håller på åh byter kurator så blir psykologen före)

Riktigt nice att saker kommer igång :D

Och nu har jag fått hennes nr, avdelnings nr osv. :D
Så blir det något mer strul går det att nå dem ^^

Mötet bestog av en hel del olika formulär,
1 om könsidentiet och dylikt senaste året (som kändes irrelevant då frågorna verkade mest riktade till personer som kommit ut det senaste året), någon om asperger syndrom och shizofreni,
Något om ADHD, 1 om missbruk av narkotika och alkhol, och ett som hade massa olika störningar blandat;
Bulumi (roade mig lite åt att jag fick frågan hur vida jag kräktes upp mat, men ingen koll om anorexi, alltså typ en fråga om jag från första början äter någon mat... vilket jag iof gör i nutid... men ja...),
ett antal frågor om självmordstankar, panikångest, deppighet...

Blev även en del diskussion som inte var relaterad till formulären,
sånt som är generellt akward...
typ läggning, sex, sexfantasier osv... x3

hant även prata ganska mycket generellt... åh tror att vi kanske drog över tiden med 15 minuter eller nått sånt.... så förstår inte riktigt att det där skulle ta 2 möten?

Var också roligt att hon kom fram till via formulären att det kan vara en idée för mig att göra en utredning om jag har aspergers syndrom...
Vilket jo, det lär jag ju göra nån gång...
Eftersom jag vetat ett antal år nu att jag passar in på mycket i den diagnosen...
Men har också mycket som inte stämmer... dock är i princip allt sånt saker jag behövt lära upp...
Nåja, får se :P det är hursom ett senare projekt att gå igenom en sånn utredning.
TS utredningen är ju mer akut, det är ju en problematik som ska lösas... asperger om jag får det som diagnos är ju mest ett konstaterande... inget som ska korrigeras...


Riktigt nice alla fall att allt är igång och går frammåt :D

och att ha en ny tid direkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0