YAAAAAAAAY!

Dem ringde nyss tillbaka från sjukhuset,
Eftersom jag hade försökt nå dem igår :D

Kollade upp om remissen kommit fram,
Det hade den, och dem hade precis hanterat den och givit mig en tid den 17e november! :D

Ok, enligt många låter det som lång tid... Ja, det är det ju också i någon bemärkelse...
Men det är inte överdrivet långt när det gäller sådana här utredningar...

Vet att folk fått vänta mycket längre än så... :D

Men jag har mycket lättare att vänta på något om jag har ett klart slut för väntandet :D


och själv hade jag inte förutsatt att tiden skulle vara innan årets slut, så grymt posetiv överaskning :D

Samt att det var ett awesome telefon samtal,
Dem ringde tillbaka, frågade vad jag hade ringt om, och sedan svarar hon att ja, remissen har kommit fram och behandlats, utan att behöva fråga om personnr och sånt, utan visste vilken patient jag är bara med hjälp av namn :D

Underbart med avdelningar som har ett så litet antal patienter.

Jag är grymt glad, jag kommer ha kommit till utredning innan födelsedan, det är nice :D

Skönt att saker äntligen går frammåt :D

Ha d bra//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0