Utveckling?

Vet inte direkt om det hänt något mer...
Låtit ganska skumt ett tag nu...
Men tror det snarare beror på min mycket envisa förkylning... :/

Sedan vet jag inte riktigt...
Har typ inte hänt mer än ni redan hört...
Eller... Humöret känns som att det lugnat sig något...
Inte helt dock...

Blir väl leggad lite oftare för att nivån av finnar gör att dem tror jag är typ 13-14år...
Ganska LOL...

Hahaha övrigt lol är väl att jag fått för mig att laga mat typ mitt i natten,
För hungerkänslor är inget jag är van vid... :P

Och 2 dagar till psyk tiden nu...
:D

Ganska nervös,
Men så länge hon inte är dum i huvet så lär allt gå bra hoppas jag :D

Men det får jag ju se när jag kommer dit...
Och troligen får ni veta det ganska snart efter,
lär skriva om det när jag kommer hem igen efter... :D


I övrigt så får ni ha det jätte bra... :D
ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0