Effekt...?

GAAAH!
Första effekten som går att garanterat se...
Hahaha min hud har åtminstonne uppfattat den fucking puberteten -,-'

Med andra ord, man är tillbaka på typ en av dem sämsta delarna man halvt förtränger så fort man blir av med det...
Finnar, många av dem...

Nåja... visar ju att nånting händer...
Men vet inte riktigt om jag kan påstå att jag är glad över just den detaljen...

Visst är så pass posetiv att jag blir glad bara för att något händer...

Men det är ändå inte okej!

Dock så har jag lyckats muntra upp mig själv lite med att mina armar börjat se något vettigare ut (mer muskler, inte mycket men lite alla fall) fast det beror med största sanolikhet på att jag fått för mig att träna,
så själva effekten har inte så mycket med behandlingen att göra, d skulle troligen tagit längre tid.
Men kännt mig mer motiverad att träna så det har ju ändå någon slags skum koppling...

Sen är jag inte hundra, men misstänker att faktumet att jag börjat svettas mer har någon slags koppling :P
Hahaha inte något jag hade tänkt på innan att d skulle hända, men känns ganska logiskt att det skulle ha något med behandlingen att göra :P

I övrigt händer inte mycket vad jag noterat...
Är fortfarande förkyld och låter därav som ett fucktard men det är ju en annan sak.

Hmm...
Nåja, händer en del mer saker,
Men det tänker jag inte gå in på här på bloggen.


Men ja... jätte nice, alla effekterna hitills uppskrivna är typ det negativa...

Oh well, kanske dags för något lite roligare snart? :D

Sålänge får ni ha det bra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0