WOW!!! :D

Okej...
Är nästan löjligt glad nu...

för att minska rygg problem osv så är man ju tvungen att vara utan binders till och från...
Och har en känsla av att min rygg ändå hatar mig för mitt dator sittande xD

Hursom, generellt sett brukar jag helt enkelt i största mån försöka undvika att se mig själv i speglar osv.
Men märkte när jag tog av bindern att klumparna har krympt!!!
Och detta är riktigt jävla nice!
Dessutom har dem krympt ganska mycket, ca 1 storlek :D

Är dock smått osäker på anledningen...
Testo? Anorlunda binding sätt? eller nått komplett random...
(tänker inte tillskriva förändringen till något när jag inte vet...)

Hursom...

Riktigt nice alla fall...
Passat på att kolla min vikt också...
Gått upp ett par kilo... bedömandes på utseendet så väntade jag mig verkligen inte det...
Jag ser inte större ut...
Men sen har jag studerat lite närmare vad som skett,
Och en del muskelmassa har dykt upp...

Vilket är grymt nice :D

i allmänhet är jag bara jätte posetiv... :D

(Fast jag fortfarande är ett målbrotts-mongo xD ;P)

Hänt mycket mer än vad jag hoppades på :D


Ska fixa saker nu, ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0